NURKILAN PROJEK LAKI BINI


Hai hai hai!!!!!! Setelah lebih kurang 2 tahun blog ROJAKSOMTAM aku telah jahanam, Hilang semua gambar dalam Blog. Silap aku juga sebab pergi delete gamabr dalam album Google plus. heheh. So, aku stop untuk menulis artikel di blogspot. Sedih memang sedih, 
Sekarang aku kembali semula dengan blog yang terbaru... Harap aku dapat kekuatan kembali untuk menulis semula bersama isteri aku.

Konsep blog kali ini hampir sama dengan dahulu tapi kali ini Tempat tempat menarik atau tempat tempat makan menarik atau aktiviti aktiviti menarik akan aku ceritakan dalam  blog ini, aku akan terjah bersama isteri aku.

Buat sementara nie, belum ade artikel lagi untuk publish. Hehehe.. Tunggu sikit masa lagi aku penuhkan blog ini dengan artikel artikel yang berguna ea..  tungguuuuu.....
0 Comments

No comments:

Post a Comment

PROJEK POPULAR